Thursday 6 October 2011

zul huizaimi

masa puasa hari tu, ada satu drama bertajuk '100 hari' siaran rtm, yang kebetulannya aku tertukar saluran jadi ternampak zul, masa tu tengah part dia berhenti depan masjid nak solat asar. aku pun terus terpaku pada saluran tu sampai drama habis.

drama tu memang bermutu dan bagus.  cerita tak berbelit-belit, anak-anak pun suka tonton sama walaupun ada yang mereka tak berapa nak faham.  aku banyak belajar dari drama tu, mana yang aku tak tau, sekarang aku dah tahu. 

kadang terfikir juga, adakah bila waktu aku nanti tiba, aku akan ingat apa yang aku pelajari dari drama tersebut.  terfikir juga, adakah aku akan segugup itu bila tanda sudah diberi...

terima kasihlah kepada zul huizami yang melakunkan watak yang cukup memberi kesan hingga kini.

No comments:

Post a Comment